poniedziałek, 28 września 2015

Pierwszy łapacz snów

Pierwszy, bo z pewnością nie ostatni łapacz snów. Jeszcze trochę mu brak do ideału (ależ pedantka de mnie...) ale póki co jest jaki jest. A na zrobienie własnej ozdoby. skusiłam się po obejrzeniu tutorialu Qrkoko.

Przejdźmy do sedna, tak oto wygląda:


Jako części "dyndające" poświęcone zostały dwa dzwonki z moich starych i niezbyt już z tego powodu ładnie wyglądających dzwonków wietrznych. A żeby też dźwięczało umieściłam szklane koraliki na wyszydełkowanych sznurkach.



Tak wygląda wiszący:



3 komentarze:

  1. Ładny, bardzo oryginalny! Mam nadzieję, że jak się tak napatrzę na te łapacze to w końcu się zbiorę i zrobię swój własny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ;) też jakiś czas temu robiłam taki łapacz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wyszedł :) Cieszę się, że mogłam pomóc :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...