sobota, 31 grudnia 2016

Na zakończenie roku...

...prezentuję ostatnie "sezonowe" zaległości, czyli moją pierwszą choinkę. Mimo braku czasu, starałam się ją udekorować ręcznie wykonanymi ozdobami. Wyszło skromnie, ale biorąc pod uwagę wielkość choinki - wystarczająco:


Na choince oprócz delikatnych (i pysznych) ciasteczek i błękitnych lampek pojawiły się:

Kolorowe gwiazdki (według wzoru z książki "Koraliki. Jak zrobić zabawki i ozdoby"):






Gwiazdki z wikliny papierowej pomalowane na biało:




Szyszki z wikliny papierowej, malowane i lakierowane (zakupione w trakcie "wyprzedaży garażowej")




Zrobiłam też kilka innych ciekawych ozdób, ale trudno, zaczekają do przyszłego roku :)

*****

Biorąc pod uwagę fakt, że dziś mamy ostatni dzień tego roku, będzie to również mój ostatni tegoroczny wpis. Mam nadzieję, że mimo nawału pracy, który często pozbawia mnie już sił do tworzenia czegoś w domu, czy nawet uwiecznienia tego na zdjęciu - przyszły rok będzie bardziej produktywny i zobaczycie tutaj efekty mojej "pracy" po pracy :D

A tymczasem najlepsze życzenia noworoczne dla wszystkich Odwiedzających!

3 komentarze:

  1. Cudne te dekoracje. Szczęśliwego, kreatywnego 2017 roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dekoracje piękne. Wszystkiego dobrego w Nowym 2017 Roku! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne dekoracje ;) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...