poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Nowe wyróżnienia

Konkretniej dwa. Tym razem od Natalii z bloga Tociaki - Z pasją do tworzenia.

Po pierwsze:

Zasady wyróżnienia: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania od Natalii:
  1. Ulubiony deser? Lody, czekolada
  2. Schabowy czy mielony? Schabowy
  3. Komedia czy dramat? Komedia
  4. Nie mogłabym żyć bez... No cóż... przytulania
  5. Jakiej muzyki słuchasz? Z różnych gatunków, w zależności od nastroju, takiej która wpada mi w ucho i nie chce się ode mnie odczepić ;)
  6. Ulubiony kwiat? Frezje i jaśmin - ze względu na zapach
  7. Jakie miejsce chciałabyś odwiedzić? Zawsze marzyłam o Egipcie
  8. Czego się boisz? Wstyd się przyznać ale chyba najbardziej ciemności (zwłaszcza kiedy jestem sama)
  9. Wolisz pisać czy czytać? Ciężko powiedzieć, lubię jedno i drugie.
  10. Laptop czy komputer stacjonarny? Laptop
  11. Napisz swoje trzy cechy. Skromna, niepoprawna optymistka, czasami zbyt leniwa.
No to teraz pytania ode mnie:
  1. Ranny ptaszek czy nocny Marek?
  2. Ulubiona książka?
  3. Srebro czy złoto?
  4. Warkoczyki czy kucyki?
  5. Nigdy nie zrobię...
  6. Lody waniliowe czy czekoladowe?
  7. Mój wymarzony prezent to...
  8. Radio czy telewizja?
  9. Spodnie czy spódnica?
  10. Królewna Śnieżka czy Kopciuszek?
  11. Miś czy lalka?
A oto drugie wyróżnienie:




Każdy nominowany blogger powinien:
  1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
  2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu. 
  3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
  4. Nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
Cóż ja mogę o sobie napisać...? Spróbujmy...
  1. Jestem raczej skryta, stąd niechętnie ujawniam informacje o sobie.
  2. Mam tendencję do odkładania rzeczy ważnych na "później".
  3. Byłam nieśmiałym dzieckiem, teraz myślę, że prawie udało mi się to zwalczyć ;)
  4. Zawsze byłam bardzo szczupła, teraz niestety też.
  5. Jestem pedantką, kiedy coś robię, staram się żeby to było nadzwyczaj dokładne, przez co pochłania to zdecydowanie za dużo mojego czasu.
  6. Lubię wyzwania. Według mnie nie ma rzeczy niemożliwych - trzeba tylko faktycznie chcieć coś zrobić.
  7. Jestem zodiakalnym bliźniakiem, stąd mam całą masę różnych zainteresowań, które niekoniecznie da się ze sobą pogodzić.
Chyba wystarczy. Do obu wyróżnień wyznaczam następujące blogi:


Życzę miłej zabawy ;)

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Justynko, dziękuję, niedługo odpowiem na zabawę , papa!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...