sobota, 1 sierpnia 2015

Kwiecisty recykling

"Chomiczki" już tak mają, że zbierają rózne rzeczy, a później zastanawiają się, jaki zrobić z nich użytek. Ja jeszcze na szczęście nie przesadzam, ale fakt, że lubię sobie trochę różnych mało przydatnych rzeczy odłożyć. Ale nie ma tego złego. Jak już odłożyłam, to na coś w końcu zużyję. Rolki po papierze toaletowym oczywiście. A można je wykorzystać następująco:


Takie oto kwiatki pomalowane farbkami.

Te poniżej 5-płatkowe wymagały uzupełnienia środka - w tym wypadku kuleczki papierowe oklejone bibułą. I te niestety jako jedne z pierwszych były "szyte" zszywaczem... Taki baaardzo typowy eksperyment...


Ale kolejne były już klejone i suszone, a następnie pomalowane. Moje 6-płatkowe i 2-kolorowe kwiatki w bukiecie:





A malowanie zaczęłam oczywiście od jednolitych kwiatków. W takim upale jak wtedy schły błyskawicznie. Kilka zdjęć i kwiatki suche :D


Jedne z tych pierwszych kwiatuszków trafiły do babci w prezencie imieninowym do czegoś słodkiego:



Wszystkie kwiatki są na patyczkach papierowych, które kiedyś zwijałam z zamiarem zabawy papierową wikliną.

"Receptę" na takie proste (jak dla mnie) kwiatki znalazłam kiedyś przypadkiem o TUTAJ. A masę innych ciekawych i niesamowitych sposobów wykorzystania rolek można znaleźć TU.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...