środa, 5 sierpnia 2015

Bransoletki z rzemieni

Natchnęło mnie kiedyś na kupno rzemieni z zamysłem zrobienia z nich bransoletek. Czas na ich wykorzystanie naszedł, a oto poniżej efekty.

Na pierwszy ogień poszły te najcieńsze rzemienie.
1. Pierwsza: ciemnobrązowe rzemyki 0,2 cm z charmsami na ogniwkach. Drugiej nie zdążyłam nawet sfotografować - użyłam do niej charmsów z podkowami i koniczynkami oraz identycznego ale czarnego rzemyka ("bransoletka szczęścia").



Ale żeby nie było, zaplanowałam także coś "masywniejszego". Użyłam grubszych rzemieni i trzeba się było z nimi trochę gimnastykować przy wklejaniu...

2. Rzemień czarny 8mm, ciemnobrązowy 5mm oraz czarny i ciemnobrązowy 2mm. Do tego metalowe koraliki modułowe i charmsy - trupie czaszki.



3. Nieco przyjemniejsza: Rzemienie brązowy i kremowy 8x4 mm oraz czarny i ciemnobrązowy 2mm, metalowe koraliki modułowe z charmsami - kwiatkiem i listkiem.



Obie:


A na koniec mam jeszcze "weselsze", z szytych rzemieni kolorowych.

4. Typowy wzór panterki w brązach. 



5. I kolejna - "różowa pantera" :)



Razem:


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...