wtorek, 1 grudnia 2015

Bombka szydełkowa - Gehäkelte Weihnachtskugel

Spróbowałam. I oto pierwsza bombka szydełkowa, która na zdjęcia czekała ponad miesiąc... Ale cóż... Nareszcie mogę ją pokazać:

Ich habe es versucht. Und habe ich schon meine erste Weihnachtskugel gehäkelt. Jetzt kann ich sie endlich zeigen - sie hat fast über ein Monat auf Fotos gewartet... 



Z resztek kordonka, którego nie zużyłam na dzwonki, zrobiłam na próbę gwiazdki. Jedna nawet dostała zawieszkę.

Von den Resten der Kordonettseide, derselben wie bei den Glöckchen, habe ich noch zwei Sterne gehäkelt. Ein Stern bekam auch das Gehänge.



A tak na chwilę obecną wygląda moja świąteczna szydełkowa kolekcja.

Und so sieht meine gehäkelte Weihnachts-Serie aus.


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...