sobota, 18 maja 2013

Dalej bransoletkowo

W celu uzupełnienia już posiadanych skromnych zasobów biżuteryjnych zrobiłam bransoletkę do kolczyków z tego posta.


Koraliki przezroczyste Preciosa w kolorach wiśniowym i fioletowym, wyszydełkowane na nici do jeansu. Bransoletka ma długość ok. 18 cm (średnica wewnątrz ok. 5 cm).




A tak wygląda razem z kolczykami (trochę je ostatnio wzmocniłam poprzez zamocowanie kółeczka):



Zrobiłam zdjęcia w trakcie procesu łączenia obu końców bransoletki, postaram się jak najszybciej zmontować z nich instrukcję i udostępnić.

***

Dziękuję z piękne komentarze, szczególnie dotyczące mojego pierwszego bliskiego spotkania z decoupage'm. Prawdopodobnie już niebawem odbędą się kolejne warsztaty, z pewnością mnie na nich nie zabraknie i mam nadzieję, że znów będę mogła pokazać, czy i co udało mi się na tym spotkaniu wykonać.

Pozdrawiam słonecznie (u mnie od kilku dni pogoda iście letnia, już nawet nie wiosenna...)!

2 komentarze:

  1. Ale ładny komplecik! Ja jestem kolczykowa, więc szczególnie kolczyki mi się podobają bardzo.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...