środa, 15 lipca 2015

Jak wyeksponowałam swoje skarby...

Długo myślałam, jak wreszcie skutecznie a możliwie najmniejszym kosztem wyeksponować swoje (po)tworki. Myślałam, kombinowałam, aż wreszcie ruszyłam się i zrobiłam swoje ekspozytory na kolczyki (bo szczególnie z nimi jest u mnie zawsze największy problem)... Efekty na zdjęciach.


1. Po pierwsze: wykorzytałam nakrycia od... pudełek po butach. W ich wnętrzu umieściłam kartonowy wkład pokryty akruszem piankowym. Ot prościzna :)



2. Po drugie: za owymi ekspozytorami "ukrywa się" udany zakup mojego lubego, czyli zwyczajne pudełeczko na narzędzia. Prosta rzecz a ile frajdy... 




A na koniec coś słodkiego :)



3. Tak, po trzecie: pudełeczko po czekoladkach, które wyściełałam organzą... magia.
  

A z innej beczki chyba pora wreszcie wrócić... ile można tylko pracować...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...