środa, 31 grudnia 2014

Kartki świąteczne - edycja 2014

W tym roku uparłam się, że wyślę znajomym kartki, i że te kartki zrobię sama. Efekt pracy jest myślę dość zadowalający. Oto poniżej karteczki, które przygotowałam według własnego pomysłu.
Zbiorczo do celów uwiecznienia umieściłam je na tablicy:


Wzór nr 1. Dzwoneczki. Chyba najskromniejszy z tych, które w tym roku zrobiłam. Krawędzie papierowych aplikacji ozdobiłam klejem brokatowym.


Kartka różowa...:


... i zielona dość kapryśna, nieco przebarwiona na zdjęciu:


Wzór nr 2. Choinki z gwiazdkami.


Gwiazdki haftowane złotą nitką:


I choinki w trzech odcieniach zieleni (ten efekt bardzo mi się spodobał...). Choinki próbowałam przerysować ze wzoru pudełeczka ozdobnego, który znalazłam w zakupionej niedawno gazetce (Diana - wydanie specjalne - Świąteczne ozdoby z papieru, nr 5, 2014 mutacja 1, wzór na str. 16).


Wzór nr 3. Poinsencje, czy jak kto woli - gwiazdy betlejemskie. Wzór i instrukcję wykonania tych cudnych kwiatuszków, do których wycięcia nie było potrzeba specjalnych narzędzi, znalazłam TUTAJ. Kartki niestety się przebarwiły na zdjęciu.


Zbliżenie na kwiaty - tu już kolory niewiele odbiegają od tych rzeczywistych:


Wzór nr 4. Dzwoneczek haftowany pojedynczymi pasmami muliny haftem matematycznym.


Zbliżenie na dzwoneczek:


I jeszcze jeden wzór (nr 5). Również haft matematyczny. Kartkę przygotowałam na specjalne życzenie znajomych.


Uff... Poszło. Może tym samym produkcja, a zwłaszcza wysyłanie kartek znów wejdzie mi w krew... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...