poniedziałek, 24 września 2012

Czworokąt - Wyzwanie Kreatywnego Kufra

Pomyślałam, że trzeba od czegoś zacząć dla zabawy. Dlatego skusiłam się wziąć udział w pierwszym wyzwaniu. Początkowo miały to być te kolczyki:


Wykonane częściowo z drobnych koralików Preciosa z metaliczną wkładką, częściowo z nieokreślonych czarnych koralików - znalazły się w domu ;) Długość kolczyków z biglami to ok.5 cm (bigle w kolorze srebrnym). Miały wyjść na poważne, ale nie nudne - chyba się udało. Wzór pierwszy z serii "kombinowanych na własną rękę".

Ostateczne zdecydowałam się jednak na trójkolorową bransoletkę z muliny z kwadracikami. Idealna dla kogoś z drobną dłonią - jak ja. Długość bez wiązań ok. 15 cm, szerokość 1 cm.



Naplotłam ostatnio kilka takich bransoletek zarówno w różnych kolorach jak i w różnych wzorach ale zostawię to na później.

1 komentarz:

  1. Piekna to bransoletka kolczyki również. Powodzenie w wyzwaniu! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...