czwartek, 10 stycznia 2013

Wyróżnienie (2)

Zostałam ponownie wyróżniona przez Asię z bloga http://joasiaart.blogspot.com/.


Przypomnę zasady wyróżnienia: 
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania jakie dostałam:
1.Wolisz rower czy samochód?
Zdecydowanie rower.
2. Wolisz psy czy koty?
Raczej koty.
3. Wolisz zakupy przez internet czy centrum handlowym?
Centrum handlowe - lubię dokładnie widzieć co kupuję.
4. Twój ulubiony kobiecy gadżet.
Torebka - zmieści niezmierzoną ilość rzeczy
5.Ulubiona pora roku.
Lato
6. Jakiej techniki rękodzieła chciałabyś się nauczyć?
Marzy mi się tworzenie biżuterii z sutaszu, kiedyś spróbuję.
7. Co robisz jak chcesz się zrelaksować?
Czytam tudzież staram się zająć czymś ręce 
8. Ulubiony sport?
Jazda na rowerze
9.Twój ulubiony deser?
czekolada
10. Co najbardziej lubisz robić z rękodzieła?
kolczyki (beading) i hafty (co zresztą w większości widać tutaj).

Wyróżniam następujące blogi:

A oto moje pytania do Was:
1. Kwiaty doniczkowe czy cięte?
2. W dzieciństwie chciałam zostać...?
3. Spacer czy siłownia?
4. Książka papierowa czy elektroniczna?
5. Moją ulubioną porą dnia jest...?
6. Film czy serial?
7. Ubiór wygodny czy efektowny?
8. Ciastko czy czekolada?
9. Facebook czy Twitter?
10. Jogurt czy sok?
11. W najbliższym czasie chciałabym...?

Mam nadzieję, że wyróżnione autorki blogów chętnie wezmą udział w zabawie. A ja jeszcze raz dziękuję Asi za to wyróżnienie.

3 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za wyróżnienie !! :)
    W najbliższym czasie postaram się odpowiedzieć na pytania ! :)
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najserdeczniej i przeogromnie dziękuję za wyróżnienie! Moje odpowiedzi i nominacje dostępne tutaj: http://eridhan.blogspot.com/2013/01/an-award-and-medallion.html
    Raz jeszcze dziękuję. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci serdecznie ! Jest mi ogromnie miło :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...