piątek, 28 grudnia 2012

Kolczyki kulkowe (3)

Pierwsze od jakiegoś czasu kolczyki kulkowe. Pochwalę się od razu (a co mi tam), że kulki udało mi się wypleść w całości, wcześniej zszywałam ze sobą dwie połówki. Z tej radości powstał wysyp kulkowych kolczyków, które stopniowo będę pokazywać. Oto i pierwsze:



Kulki osobno przed montażem wyglądały jak cukierki, granatowe - jak jeżyny. Wyplecione na koralikach o wymiarach 0,6/0,8, stąd mogą wyglądać na bardziej "kanciaste" niż kuliste. Wykorzystałam przezroczyste koraliki Preciosa. Bigle w kolorze srebrnym, łączna długość kolczyka to 5,5 cm.

2 komentarze:

  1. O jaa, początkowo myślałam, że są to takie koraliki w kuleczki ^^. Dobra robota! I te kolory <3
    Ja również serdecznie pozdrawiam i życzę udanej zabawy sylwestrowej i wszystkiego dobrego na nowy rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, ja takich nie umiem robić...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...